2010. december 4., szombat

2 barat es a haboru


-Te Pista, biztos forrasbol tudom, hogy novemberben elkezdodik a 3. vilaghaboru. Neked mi az elso gondolatod?


- Meglatogatnam, egy regi baratomat, egy jot beszelgetnek vele. Van egy lany aki reg ota tetszik. Elmondom neki mit erzek iranta. Soha nem tudtam oszinte lenni edesanyammal, de most megyek es elmondom neki azt ami vagyok, ugy erzem megerdemli. Reg ota vagyom ra hogy meglatogassak egy kicsi falut, de soha nem tettem. Elmegyek es megnezem milyen is az a falu. Mindig szerettem volna onfeledten tancolni enekelni, de soha nem volt batorsagom hozza. Most nem fog erdekelni. Megyek es tancolok enekelek. Van egy indiai etel amit szerettem volna megkostolni, de soha nem tettem, mert kellett a penz a lakasba. Megyek es eszek egy jot. Megalazva ereztem magam a fonokom altal, nem ereztem jol magam a munkahleyemen. Sok nehez pillanatot, orat, napot, hetet, evet okozott mar nekem. Megyek felmondok. Nekifogok faragni. Mindig is ereztem hogy szeretnek faragni, de nem tettem mert minden idomet energiamot es kedvemet felemesztette a regi munkahelyem es a lakasujitas amibe evek ota folyamatosan beleolom mindenm idomet es energiamot. Szivem melyen mindig azt ereztem, hogy termeszetkedvelo ember vagyok, hogy szeretnek menni a hegyekben gondtalanul celtalaunl setalva lassan, gyonyorkodve a szinekben, a madar dalaban, a nyari szello simogatasaban, az eg kek tengeren gondtalanul lebego kover felhokben. Soha nem volt idom ra....Soha tobbet nem fogok hazudni. Mindig csak az igazat mondom. Nem hagyom a hazug szavat, hogy e ngem vagy mast hatraltasson. Az igazat mondom akkor is ha orom, akkor is ha faj. Megalkuvo voltam. Megtanultam mit kell mondani es azt mondtam. Soha nem adtam szavat megerzeseimnek, mindig gyozott az esz, mindig gyozott a sablon.

Szeretnek lo hatara ulni, vagtatni mint a szel. Gyorsabban mint a gondolat, gyorsabban mint a felelem! Gyorsabban mint a szomoru mult emleke ahogy kepes szaguldani utanam. Gyorsabban mint a jovo gyotro aggaszto gondolata szaguld, feldult ideges agysejtjeim mellett!!!Mindig feltem lo hatara ulni! Mi lesz ha elvet? Mi lesz ha kitorom a nyakam, mi lesz ha orok eletemre lesantulok.Mi lesz ha a tiszta nadragom atveszi a lo tragyaszagat. Mi lesz ha loszor kerul a legutjaimba???Mindig tul veszelyesnek talaltam. Soha nem mertem meg a kozelebe sem menni. Bar a lelkem minden rezzenesevel arra vagytam, hogy egyszer vagtassak mint a szel....megyek, es kiprobalom. Nem erdekel semmi, hagyom a szivem vagtatni. Legalabb egyszer az eletben!!!!Viszek a lanynak viragot megcsokolom arcat nem baj ha visszautasit. Legalabb egyszer hagytam a szivem beszelni, dalolni, tancolni es vagtatni! Ezt fogom tenni.

- Pista te nagyon hulye vagy! Neked ehhez egy vilaghaborura volt szukseged?





... es te?... te mennyire vagy hulye?

Nincsenek megjegyzések:

Free Blog Counter